Pentru a preîntâmpina dispariția produselor din coșul de cumpărături, vă rugăm să vă logați în contul de client, sau să creați unul înaintea plasării comenzii. Vă mulțumim!

Conditii retur

Termeni si conditii pentru returnarea produselor


Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului, fara invocarea unui motiv.
In situatia mentionata mai sus, clientii (persoane fizice), pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate, insotite de copie dupa factura de achizitie:


Cosmetice

  • cu eticheta originala;
  • cu toate accesoriile aferente;
  • fara urme de utilizare, fara sa prezinte nicio urma de deteriorare sau uzura;
  • fara ambalaj deteriorat, zgarieturi
  • sa fie sigilate, daca este cazul.
  • Produsele de tipul peruci, extensii de par, cozi din par sintetic nu se pot returna, daca prezinta urme de folosire sau purtare, din motive de igiena. De aceea va rugam sa nu desfaceti ambalajul lor daca sunteti de parere ca respectiva culoare sau model nu sunt cele potrivite pentru dvs, pentru aceasta categorie de produse. Acest tip de produs se accepta ca retur doar daca are ambalajul si etichetele intacte. 

Aparate- conditii de acceptare la retur

  • cu eticheta originala;
  • cu toate accesoriile aferente;
  • cu certificatul de garantie, in original;
  • fara urme vizibile de deteriorare;
  • fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele;
  • fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/ electrice.


Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.
Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, "se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului.” Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

Este recomandat ca returnarea produselor care au ambalaj atipic sau cu elemente suplimentare de protectie (polistiren, etc) sa se faca in ambalajul lor original, pentru asigurarea unei protectii optime in timpul transportului, asa cum a fost gandita de catre producator. In lipsa ambalajului original se recomanda ca ambalarea sa se faca intr-o modalitate cat mai apropiata de cea a producatorului, folosind materiale echivalente calitativ.


S.C Inter Cosmetics SRL se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului retur, pe baza formularului de retur sau a notificarii trimise pe email, completat de catre client. In formularul de retur se completeaza datele si contul bancar al titularului. Formularul de retur de pe site este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metodă dorește: email, poștă, verbal etc.


Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului, incluzand si cheltuielile de transport initiale, daca este cazul. Costul de transport returnat cumparatorului se refera la costul pentru expedierea standard, care este Posta Romana. Pentru comenzile pentru care cumparatorul a optat pentru expedierea prin curier, care este non standard, costul de transport nu se va returna.


Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie să indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.


Clientii persoane juridice care doresc sa returneze produsele achizitionate, pot face acest lucru in 7 zile calendaristice din momentul primirii produsului. Produsul trebuie sa fie in ambalajul original, fara urme de folosire si deteriorari, cu toate accesoriile primite initial (inclusiv copie dupa factura de achizitie), astfel incat produsul respectiv sa poata fi revandut ulterior ca produs nou, nu resigilat. Costul de retur este suportat de client. La returnarea contravalorii produsului returnat se vor opri de catre Inter Cosmetics SRL si eventualele costuri ale transportului initial, iar pentru comenzile achitate cu cardul, comisioanele percepute de catre procesatorul de plati.

Loading...